Ik werk bij COA. Hoe vraag ik een tolk aan?

1

Download de COA-bestelapp in de app- of playstore. Je vindt de app door te zoeken op: Global Talk COA.

2

Log in met de inloggegevens die je per mail ontvangen hebt. Dit is je e-mailadres en het wachtwoord dat je aangemaakt hebt. Heb je nog geen inloggegevens? Bel naar 088-2555219, er wordt direct een account voor je aangemaakt.

3

Voer het BO-nummer in. Begin met de letter BO, gevolgd door 10 cijfers.

4

Kies de gewenste taal.

5

Kies de geschatte tijdsduur. Dit is een indicatie voor de tolk, het gesprek wordt niet beëindigd na de opgegeven tijdsduur.

6

Vink wanneer nodig aan of er een conference-call opgezet moet worden.

7

Klik op aanvragen.

8

Klik op de “bel-dit nummer” knop. Er wordt een telefoongesprek gestart.

9

Je wordt automatisch doorverbonden met de tolk. Je gesprek kan beginnen!

Let op: het gesprek verloopt prettig als

  • je jezelf voorstelt;
  • je het doel van het gesprek aangeeft;
  • je het gesprek in de ik-vorm voert;
  • je na elke zin de tolk de ruimte geeft te vertalen.